Згідно ст. 4 споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції).
Відповідно до ст. 8, в разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника товару неналежної якості:
- Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- Заміни товару на такий же або на аналогічний товар, з числа наявних у продавця (виробника) товарів.
- Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він в принципі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж було передбачено договором.
Адвокат в Харькове, Киеве