Публікації Бізнес по доставці їжі

У наш час «доставка» стала чи не єдиним способом для виживання бізнесу і для людей.
Доставка їжі стала користуватися великою популярністю, так як відпала потреба ходити в магазин і найголовніше ми не витрачаємо час на приготування їжі.
Перш ніж зважитися на відкриття успішного бізнесу з доставки їжі необхідно створити, так званий «бізнес-план». Для його рентабельності, необхідно приділити увагу збору актуальною інформацію по вашому місту і місцевості, де ви вирішите почати свій бізнес.
З декількох варіантів можна вибрати форму введення бізнесу:
1) готова їжа (використовувати їжу з ресторану, кафе, барів). Займатися виключно доставкою. За рахунок різниці в ціні досягати прибуток.
- «мінус» - комісія з кожного замовлення (відсоток, який часто буває великим) з урахуванням вартості самої послуги доставки для клієнта, незалежно від суми замовлення.
- «плюс» - мінімум вкладення. Основні витрати складаються з закупівлі упаковки.
2) самостійне приготування їжі (на дому або в орендованих приміщеннях. У цю форму входить приготування і доставка, тільки в обмежених кількостях за попереднім замовленням. В таку доставку входить: приймання замовлень - приготування - доставка клієнту.
- «плюс» з замовлення відсутня комісія, а значить великий вибір доступних страв.
- «мінус» витрати на будівництво бізнесу з нуля починаючи з включаючи реклами.
3) продаж напівфабрикатів (пельменів, вареників тощо) і готових страв.
4) Кейтеринг (обслуговування великих заходів). Тобто забезпечувати роботу послуги на місці, вказаному замовником.
Кожен з цих варіантів має свої «плюси» і «мінуси».
Після визначення з формою роботи, варто приділити увагу місцю, яке б ідеально підходило для приготування і зберігання їжі, і іншими моментами.
Щоб отримувати максимальний дохід на ринку, варто приділити увагу рекламі, яка забезпечить вас клієнтами.
Також, варто врахувати, що від важливим є графік роботи.
Наприклад, якщо він буде з 10:00 до 23:00 (13 годинний) то в такому випадку втрачаєте клієнтів, які хочуть замовити ранній сніданок. Якщо ж він буде цілодобовим, то левову частку таких витрат складають оплата праці співробітників, які будуть працювати в нічну зміну.
Також варто приділити увагу рекламі і доступності для можливості ознайомиться з меню щоб здійснити замовлення.
Можна розробити сайт або ж розробити додаток для мобільного телефону або бот з подальшим їх просуванням.

Які документи потрібні для відкриття бізнесу з доставки їжі?

Щоб працювати правильно і не боятися відповідальності перед гос.органами які будуть хотіти зробити перевірку вашого бізнесу, варто приділити увагу законному, з юридичного боку, оформлення бізнесу.
Перше з чого варто почати, так це підготувати встати на облік в податкову і відповідно визначитися з формою оподаткування.
Особа, що починає самостійну підприємницьку діяльність, зобов'язана офіційно отримати статус суб'єкта малого бізнесу, тобто зареєструватися як індивідуальний підприємець.
За часту багато реєструються як ФОП, оскільки така форма відрізняється простотою і невисокою ціною реєстрації.
Сьогодні зареєструвати ФОП можна не виходячи з дому (з допомогою доступних сервісів Мін'юсту або Порталу послуг).
Або звернутися в Центр адмінпослуг (щоб не стояти в черзі до реєстратора, краще записатися через сайт і прийти на зручне для вас час і дату) з паспортом та ідентифікаційним кодом (бажано при собі мати кілька їх копій).
Заповнюєте реєстраційну картку і вас внесені до держреєстру про відкриття вами ФОП протягом трьох робочих днів.
Після важливим моментом є вибір оподаткування.
Підприємці у своїй діяльності можуть застосовувати загальну і спрощену системи оподаткування.
На загальній системі оподаткування, вам необхідно визначитися з КВЕД.
На спрощеною системою є свої нюанси.
ФОП на єдиній системі зобов'язаний вести книгу обліку доходів, в яку вносять підприємницький дохід за день, а в разі відсутності прибутку -Книга не заповнюється.
Вигідним, для бізнесу з доставки їжі, бути загальносистемником. Це пов'язано з тим, що будуть витрати які можливо підтвердити (оренду, зарплата, витрати на рекламу).
Важливим є запровадження РРО.
Якщо ви вирішите в місці з доставкою їжі здійснювати доставку пива або ж вина, то вам слід вибрати 2-4-я групу, так як пиво є підакцизним товаром.
Що стосується оплати податків, то на загальній системі вам треба сплачувати ПДФО 18% і військовий збір - 1,5%.
На спрощеній системі ФОП платять єдиний податок.
Що стосуватися Єдиного соцвнесок то за себе ФОП платять не в залежності від форми оподаткування.
Звітність, контрою доведеться здавати (терміни її подачі) залежать від того яку форму оподаткування ви виберете.
Особливостями даного бізнесу є дозвільні документи:
По-перше: Разрештельние документи від санітарно-епідеміологічної служби (СЕС). Сюди входить ведення бізнесу з урахуванням, обраного вами приміщення (включаючи процес готування їжі і подальшого транспортування і т. Д.).
По-друге: Дозвіл на використання приміщення (документальне підтвердження приміщення вимогам пожежної охорони).
А якщо є дозвільні документи, то відповідно є органи, проворящіе їх наявність.

Хто може прийти з перевіркою і як до неї підготуватися?

Важливо пам'ятати, що на даний момент часу існує мораторій.
Він поширюється на планові перевірки.
На позапланові перевірки мораторій не поширюється.
Приводом позапланової перевірки може бути скарга від клієнта або співробітника.
Також може бути за порадою «дружніх» відомств (наприклад, податкова доложет про зарплати менше мінімалки і т.д.).
Як би там не було, якщо до вас прийшла перевірка, першим на що слід звернути увагу, так це на службові посвідчення та направлення, яке повинно бути завірено підписом керівника відомства з його ПІБ і печаткою.
Важливо пам'ятати, що ви маєте право бути присутніми при перевірці.
Як би там не було, привід для перевірок контролюючі органи знайдуть завжди, не варто їх боятися.

Тепер ви знаєте, як відкрити бізнес по доставку їжі. Головне правильно почати свою трудову діяльність, а саме врахувати всі юридичні моменти при реєстрації бізнесу і тоді вам жодна перевірка не страшна. Не дарма кажуть: «як корабель назвеш, так він і попливе». З урахуванням вищевикладених нюансів і дотриманні всіх рекомендацій, ваш бізнес незабаром окупиться і буде стабільним в принесення доходу.

рекомендую до прочитання
Скасування печаток: наслідки та перспективи.

Скасування печаток в Україні 2017. Скасування печаток для юридичних осіб

Ухвалення житлового будинку в експлуатацію: порядок, особливості, практичні поради

Фінальним етапом будівельних робіт будь-якої складності є введення об'єкта нерухомості в експлуатацію.

Розірвання шлюбу та місце проживання дітей

Розлучення в наш час трапляються все частіше. Вирішивши розлучитися, подружжя стикається з низкою запитань.…

Процедура вирішення спорів в сфері транспортних перевезень

На сьогоднішній день сфера транспортних перевезень значним чином змінюється. Поступове впровадження…